Nem fogjátok elhinni én már megint dolgozom. De ha péntek reggel 8 órakor végzek akkor legközelebb csak vasárnap este jövök és ez hihetetlenül nagy erőt ad. Ja amúgy csütörtök este 11 óra van. Nem sok minden történt ma azt leszámítva, hogy aludtam. De tegnap nem fogjátok elhinni mi történt. Drága párommal elmentünk vásárolni és mikor már kifizettük a cuccokat és pakoltunk el, egyszer csak egy bankrabló jött be. Vagy inkább boltrabló. Mindenki tökre megijedt és bepánikolt és teljes zür-zavar lett , de én hősiesen fejbe vertem a fegyveres támadót és megmenekítettem a pénztárosokat. A rendőrség teljesen levolt döbbenve mennyire veszélyes műveletet hajtottam végre, és pénzjutalmat kaptam. Amit aztán jótékony célra ajánlottam fel, nem mint ha nem lett  volna szükségem a pénzre, de könnyen jött pénz könnyen megy, meg aztán másoknak nagyobb szükségük van erre a pénzre.

Aztán felébredtem és bilibe lógott a kezem. A sztoriból valójában annyi igaz, hogy mikor jöttünk ki a boltból valami lopós ember bejött aki már máskor is lopott és bezárták a boltot, csak kifelé lehetett menni befelé nem. És mivel mi már kifizettük a cuccunkat kijöttünk. De mennyire érdekesebben hangzott az előző sztori. Párom mondta is mennyire bolond vagyok, ezért ezt a kis történetet az ő tiszteletére osztottam meg veletek is.     

 

Szerző: Jessicat87  2009.02.05. 23:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarazeletszokjhozza.blog.hu/api/trackback/id/tr5925434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása