Bárhol vásárolhatsz, de a Deichmannba ne tedd!

Időhiány miatt, csak a panaszlevelemt tudom megosztani veletek, de így is remélem, hogy sok emberhez eljut az információ, és 1-2 vásárlóval csökkenthetem a Deichmann üzlet lánc vevőkörét. Persze ez mindenkinek saját döntése.

      Jó napot!

Panaszomat szeretném megosztani önökkel. 2009.03.02-én vásároltam egy Lendrover márkájú cipőt, Árkádban lévő üzletükben. 2009.03.11. - én már javításra kellett vinnem mert egyik befűző pántja elszakadt. Mérges voltam, hogy többet volt a cipő cipésznél mint a lábamon, de úgy voltam vele nem lényeges, szépen megjavították, nincs min idegeskednem. Mint a dátumból is látszik március után nem igazán hord bakancsot az ember így igazán kiélvezni a  cipőt, csak év végén a téli időszakban tudtam, de akkor sem igazán. Bár a cipő DEI-tex-es és még a boltban ajánlott kencét is vettem hozzá, a cipő még is többször beázott.  Mérges voltam, de végül is nem is ígértek százszázalékos vizhatlanságot.
Aztán a  cipő szépen elkezdett kiszakadni oldal, ahol hajlik. és a műanyagtól is elvált , majd ismét két befűző pántja szakadt el. Na ekkor azt gondoltam, hogy most már elég. Vissza vittem a  cipőt. A válaszuk az volt, hogy el kell küldenem vagy vinnem a cipőt a Hoffer minőségügyi szakértői Bt.- hez ami Dunakeszin található. Fizetnem kell a posta költséget vagy a benzinköltséget, de amit még a boltban sem mondtak, hogy ez a  vizsgálat 5700FT-ba kerül.   Ez egy 6990Ft-os cipő. Gondolom ez volt a céljuk, hogy az embernek elmenjen a kedve bevizsgáltatni a cipőjét, és küzdjön az igazáért, mert többe kerül az egész hercehurca mint a haszna.
Kérdezem akkor én, hogy
Miért ígérnek 2 év garanciát, ha azt nem teljesítik?
Ha bevizsgáltatom a cipőmet, és bebizonyosodik, hogy valóban nem én tettem tönkre akkor kifizetik a vizsgálati díjat? 
Arról nem beszélve, hogy mikor elsőként javították a cipőmet akkor azt ígérték ha még egyszer gond lesz vele ,szó nélkül kicserélik, vissza fizetik, levásárolhatom. Akkor mért nem ezt teszik ezt?
Mérges vagyok és kétségbe esett, szeretnék megoldást találni a problémára, mert ezt nem tartom etikusnak. Két év garanciát ígértek, és ha nem hiszik el, hogy nem én tettem tönkre a cipőm akkor vizsgálják meg maguk. Mért nekem kell 5700Ft-ot még ráfizetnem, hogy maguk a garanciát tejesítsék?
Válaszukat előre is köszönöm!
 
Még annyit szeretnék a dologhoz hozzátenni, hogy ilyen bakancsot a kínaiban is vehettem volna ennyiért és talán az jobban bírta volna, de minden képpen legalább több pénz maradt volna a zsebemben. Kár volt a 2 év garanciában bíznom. Az is jobban megérte volna ha ennek az egynek az árából 2 másikat veszek egy kisebb üzletben. Akkor nem várok csodát a cipőtől.

Szerző: Jessicat87  2010.07.07. 20:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarazeletszokjhozza.blog.hu/api/trackback/id/tr832136874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása